Παρασκευή 30 Μαΐου 2014

cat's lives

καλημέρα!
πώς είμαστε; εγώ αυτή τη στιγμή είμαι οκ, αν και λίγο τσιτωμένος για δύο λόγους: 
α) σε δυόμιση ώρες ξημερώνει, ακόμα δε μ' έχει πάρει ο ύπνος και έχω ένα σωρό δουλειές να με περιμένουν, όπως, να κουρευτώ επιτέλους, να να συγυρίσω τα ασυγύριστα κτλ.
β) μερικές φορές ακόμα και το να φας μια σαλάτα του σεφ χωρίς να σηκωθείς αρκετές φορές, δεν είναι καθόλου μα καθόλου αυτονόητο...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
είμαι όμως κάτι παραπάνω από οκ, για τους εξής λόγους:
α)επιτέλους ακούω μουσική σαν άνθρωπος -συγκεκριμένα ακούω το wilderness heart των σπουδαίων ψυχεδέλοheavy black mountain.
b) έχω έτοιμη την αυριανή εκπομπή μου στον indieground ( www.indiegroundradio.com ) 14:00 με 16:00!
 
ξέρω ότι τελευταία απέχουν χρονικά πολύ οι αναρτήσεις μου και αυτό σε καμία περίπτωση δε γίνεται εσκεμμένα! απλά οι εργασιακές μου υποχρεώσεις εσχάτως μου αφαιρούν κάθε όρεξη για κάτι το δημιουργικό, και σε συνδυασμό με κάποιες εξελίξεις δημιουργούν ένα οκνηρό κοκταίηλ!!!
όπως και να 'χει η εμφάνιση του Ty Segall την Τετάρτη 4 τρέχοντος στο ΑΝ στα Εξάρχεια σου δίνει κάτι να περιμένεις!

εκτός από τη σαλάτα του σεφ έφαγα μία μπαγκέτα με κοτόπουλο και ροκφόρ!!! μούρλια!!!

σας φιλώ και σας αφήνω με το καθιερωμένο video!

          savages "fuckers"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου