Δευτέρα 16 Ιουνίου 2014

ten storey love song

μπάλα είναι και γυρίζει
 το καλοκαίρι το 1986 το πολύπαθο Μεξικό φιλοξενούσε το μουντιάλ και ο πατέρας μου με παρότρυνε να παρακολουθήσω τους αγώνες της Βραζιλίας: " κοίτα", μου έλεγε " παίζει και ο Σώκρατες!" αναφερόμενος στο γιατρό-ποδοσφαιριστή της σελεσάο και γνωρίζοντας την ήδη εμφανισθείσα αγάπη μου για την αρχαία ελληνική Ιστορία, (όποιος το 'πιασε, το 'πιασε)
εγώ όμως εκστασιαζόμουν με το Θεό που έβαλε το χέρι του...
είκοσι χρόνια αργότερα στην ίδια διοργάνωση, και ο πατέρας μου και εγώ γαμωσταυρίζαμε τον Ματεράτσι, που με χυδαιότητες σχετικά με ''μουσουλμάνες μάνες" έδωσε άδοξο τέλος στην καριέρα του ΤΕΡΑΣΤΙΟΥ Ζινεντίν Ζιντάν!
 στον πατέρα μου δε χρωστώ μόνο την αγάπη μου για τη μπάλα.
μου κληροδότησε την αγάπη για το διάβασμα, τη μουσική, τα βινύλια κ.τ.λ.
του οφείλω την τοποθέτηση προς τα Αριστερά. την υποστήριξη των αδικημένων όλου του κόσμου.
ήταν έντιμος, ηθικός. δίκαιος, ειλικρινής και ψυχάρα!!!
σε ευχαριστώ για όλα και καλό ταξίδι!


   
 

1 σχόλιο: