Παρασκευή 18 Απριλίου 2014

five orphans

αρχή δείκνυσι άνδρα...
η παραπάνω ρήση ανήκει στον Ηρόδοτο και μεταφράζεται (στο περίπου) ως εξής: "η εξουσία φανερώνει τον άνθρωπο"

καλησπέρα και χρόνια πολλά!
τι κάνετε πουλάκια μου; πώς τα περάσατε  εν τη απουσία μου;
δυστυχώς λόγω σωματικής τε και ψυχικής κόπωσης, μου στάθηκε δύσκολο να φανώ συνεπής στο διαδικτυακό μας ραντεβού!
παιδιά δεν την πάλευα...κυριολεκτικά γαμήθηκε ο Δίας... απογοήτευση, ανασφάλεια και αβεβαιότητα που έχουν να κάνουν με την γενικότερη κατάσταση που επικρατεί. 
παρέα αυτή τη στιγμή που γράφω, μου κρατούν ο Adrian Borland και οι Sound με το From the Lions' Mouth του 1980 από την ετικέτα της  Korova. το επίμονο μπάσο, τα "μουδιασμένα" τύμπανα, η κλαίουσα κιθάρα και τα εφιαλτικά πλήκτρα μάλλον ταιριάζουν γάντι μ'αυτά που συμβαίνουν γύρω μας, ή που πρόκειται να συμβούν, όπως τότε: νεοφιλελεύθεροι τότε, νεοφιλελεύθεροι τώρα...
τέλος πάντων δε θέλω να σας αφήσω έτσι! σας χαρίζω ένα τραγούδι που με ακολουθεί (ή εγώ αυτό) τις τελευταίες μέρες. είναι το bury me deep in love των υπέροχων Triffids του συχωρεμένου David McComb!!!
φιλάκια! 
υ.γ. σήμερα τραχανάς... νηστεία!!!

<iframe width="480" height="360" src="//www.youtube.com/embed/h0OwLIY9moA?rel=0" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

    

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου