Δευτέρα 28 Απριλίου 2014

the number of the beast

it's been along way...
ήταν που θα ήμουν πιο τακτικός, τρομάρα μου....!
πολλή καλησπέρα σας! πώς τα περάσατε αυτές τις μέρες; εγώ αφενός δούλευα (και ευτυχώς ακόμα έχω δουλειά), αφετέρου έκανα μια γνωριμία που μου έδωσε νέα ώθηση και απίστευτη όρεξη να προχωρήσω μπροστά, και, το κυριότερο με κάνει να νιώθω πως ζω ξανά!!!!!!!!!
γιαυτό και μόνο σ'ευχαριστώ!!!!!!!!!!!!!

αυτές τις μέρες άκουγα κυρίως παλιά βινύλια: Beatles, Byrds, UB 40 (το signing off εννοείται...) και λίγο Doors, μιας και χατίρια δε χαλάμε! σήμερα όμως το γύρισα στο πιο art τοποθετώντας στο πλατό τη συλλογή με τα singles ("the whole story") της Kate Bush. το ξωτικό αυτό αποτέλεσε ανακάλυψη του Dave Gilmour, ο οποίος αφού δέχθηκε ένα demo από τον αδελφό της, ενθουσιασμένος, τη βοήθησε να υπογράψει συμβόλαιο με την EMI. πρώτη επιτυχία της -και μεγαλύτερη- υπήρξε το νεραϊδένιο wuthering heights. έκτοτε ακολούθησαν αρκετοί δίσκοι και πολλές επιτυχίες, με αποκορύφωμα, όσον αφορά τη δημοτικότητα, το album hounds of love του 1985. σήμερα η Kate ακολουθεί μια πιο χαμηλών τόνων πορεία. δεν ηχογραφεί συχνά, αλλά όποτε το κάνει,...έχει λόγο!
αυτά για σήμερα! another time, same place!
και για να μη ξεχνιόμαστε, σήμερα αποτελείωσα την εορταστική μαγειρίτσα!
φιλιάαααααα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
     

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου